کود پتوس

داشتن یک گیاه آپارتمانی چیزی فراتر از این است که فقط هرچند روز یک‌بار گیاه را آبیاری کنید. اگر می‌خواهید پتوس شما با برگ‌های جدید و ساقه‌های بلند رشد سالمی داشته باشد, باید مطمئن شوید که در حال کود دادن به آن هستید.

لیست انواع کود پتوس سپاهان کشت

کود پتوس چیست؟

گیاه پتوس معمولا به عنوان یک گیاه داخلی یا گیاه آپارتمانی کشت می‌‌شود و در بسیاری از نقاط جهان مورد علاقه قرار دارد. گیاه پتوس به علت برگ‌ های بزرگ, درخشان و بافت لبه دار مشهور است. رنگ برگ‌ های پتوس معمولا سبز تیره است, اما همچنین می‌‌تواند رنگ‌ های متنوعی مانند سبز روشن, زرد و سفید داشته باشد. گیاه پتوس در شرایط نور کم نیز می‌‌تواند رشد کند و برگ‌ های آن ممکن است به صورت کشیده‌ تر باشند.

این گیاه بسیار مقاوم و آسان در نگهداری است و می‌‌تواند در دماهای متفاوت رشد کند. این خصوصیت‌ ها, آن را به یک گیاه پرطرفدار در بین گیاهان آپارتمانی تبدیل کرده است. برای نگهداری صحیح از گیاه پتوس نیاز هایی مانند نور مناسب, آبیاری منظم, خاک خوب و کود مناسب پتوس بسیار حائز اهمیت است.

انواع کود مخصوص پتوس

برای تمامی گونه‌های این گیاه قابل استفاده می‌باشد. به‌طوری که فرمولاسیون کود پتوس حصیری, کود پتوس مرمری, کود پتوس ارتشی, کود پتوس ابلق, کود پتوس نئون و کود پتوس قلبی با هم مشابه است.

کود مخصوص پتوس

کود مخصوص گل پتوس

بهترین کود برای گیاه پتوس

اینکه فقط یک محصول به عنوان بهترین کود برای پتوس وجود داشته باشد عملا منطقی نیست, زیرا کودهای گیاهان آپارتمانی هرکدام برای نیاز خاصی تولید شده اند. به عنوان مثال کود تقویتی پتوس با کود ریشه زای آن با هم دیگر متفاوت هستند. شما عزیزان ابتدا می‌بایست نیاز گیاه خود را دریابید و سپس اقدام به خرید بهترین کود برای پتوس کنید.

بهترین کود برای گیاه پتوس

بهترین کود برای گیاه پتوس

کود دهی به پتوس

دستورالعمل کود دهی به پتوس بسیار راحت است. هر 5 تا 6 هفته یکبار عمل کود دهی پتوس را مطابق با میزان توصیه شده بر روی بسته بندی محصول انجام دهید.

خرید کود پتوس

فروشگاه کود و ادوات کشاورزی سپاهان کشت, انواع کود گل پتوس را با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار داده است.